確認したい国/地域
表示したい言語
こちらはIcecat LIVEのデモページです。Icecat LIVEを使えば、このような製品情報ページを御社Webにシームレスに挿入してお使い頂けます。Icecat LIVEと製品のデータシートは、リアルタイムで呼応しています。 Icecat LIVE JavaScriptを統合する方法

Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift

X
so 比較に追加する
ブランド:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
Toshiba
製品名:
製品名とはブランド固有の製品の名称であり、モデル名と称することもあります。ブランドによっては製品の一群を指すこともあり、必ずしも1商品につき1つと確定しているわけではありません。Icecat製品データシート上における製品名は、製品タイトルの名称にも使われています。
1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift
製品コード :
チャネルパートナー様に対する、自由でユニークなサービス
SE5401E
カテゴリー
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
保証期間延長
データシートの品質: Icecatによるデータシート確認及び標準化
製品データシートの品質にはいくつかのレベルがあります。
ロジスティックデータのみインポート: メーカーから頂いた基本情報のみ記載しています。Icecatによるデータシートはまだ作成されておりません。
作成者 Toshiba: データシートは、メーカーの公式製品サイトからインポートされましたが、Icecatによるデータの標準化は完了していません。
Icecatによるデータシート確認及び標準化: このデータシートはIcecatによって作成/標準化されています。
データシート作成日: 27 jun 2005
この日付は、チャネルパートナー様の価格リストに含まれている製品情報をIcecatが最初に認識した日付です。
閲覧回数: 13726
この統計は、次の情報に基づいています。 71958 eコマースサイト(Webショップ、販売代理店、価格比較サイト、ASP等システムプロバイダー)で使うためにIcecatデータシートをダウンロードしたい 27-06-05 無料でお使い頂けるOpen Icecatには、スポンサー企業様の製品情報のみ含まれます。 70289 無料のOpen Icecatユーザー.
データシート更新日: 29 mrt 2017 11:18:43
このIcecat製品データシートを最後に変更した日付
製品名(詳細版) Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift :
情報(簡略版)はToshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Upliftとなります。

1 year (first year), EMEA, On-Site, NBD
更に表示する>>>

Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift:
こちらの記載内容 %%タイトル%% は、メーカーが提供する公式のものになります。
This Toshiba service upgrades the 2 years base warranty on your Toshiba laptop to a convenient On-site Repair Next Business Day Response service for the first year

Service Key Benefits

- Fast convenient repair service - minimises downtime, maximises productivity

- EMEA consistent service - on-site or while travelling away from the office, we come to you

- Easy access to quality Toshiba service - one telephone number across EMEA

- Easy purchasing - one service part number across EMEA

- Enhanced system coverage from day one - purchase your Toshiba service at the same time as your Toshiba laptop

- Simple budgeting - all parts and labour are covered by the service package

Service Period

- Once registered, the service is valid for one year from the initial purchase date of your Toshiba notebook.

Service level

- This service upgrades the two year base warranty on your Toshiba laptop to an On-site Repair Next Business Day Response service for the first year

- To obtain service, simply call the Toshiba Support Centre using one toll-free telephone number across EMEA. If the problem is hardware related, Toshiba will endeavour to provide a Toshiba certified service engineer before the end of the next business day, assuming the call has been accepted before 3:00 p.m. local time.

Service Hours

- This service is available Monday to Friday from 9 a.m. to 5 p.m. local time, excluding public holidays

Service coverage

- The service is provided at customer's location located within a 100 km radius of major cities. If a service request is generated for a laptop located outside the 100 km radius, the service will be provided on a best effort basis.

- In the EMEA countries where On-site Repair Next Business Day Response service is not available, the highest level of service available will be provided

- This service includes helpdesk support for hardware classified service requests

- This service only covers the cost of service parts and labour required to restore the product to full working order as well as the cost for providing a technician on-site

Service Exclusions

- This service is only available for Toshiba laptops with a two year base warranty. Please check the compatibility list below for an exact overview of the compatible laptops.

Geographic coverage

- This service is available to Toshiba customers owning a Toshiba notebook registered for this service and resident or travelling within one of EMEA (Europe, Middle East, Africa) countries supported, including Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland and the United Kingdom.

Activation

- This service is only valid if purchased within 30 days of the procurement of your Toshiba product and must be activated within 30 days after purchase in order to use the service

- Click here and register online in order to activate this service
サマリー(簡略版) Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift:
これは自動で生成されたToshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift に関する製品データシートのサマリー(簡略版)です。製品タイトル及び最初の6つの主要な仕様を表しています。
Toshiba 1 Y, EMEA, On-Site, NBD, 1 歳/年間, On-site
製品概要(詳細) Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift :

Toshiba 1 Y, EMEA, On-Site, NBD. 年数: 1 歳/年間, タイプ: On-site

こちらはToshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift に関して自動で生成されたサマリー(詳細版)になります。最初に出てくる仕様群5つの中から3つの情報を抽出して生成しています。

Icecatデータシートサービスのご注文ありがとうございます。

ご注文頂いたデータシートは数営業日以内に詳細追加/修正が完了致します。

機能
年数
1 歳/年間
機能
タイプ
On-site
翌営業日 (NBD)
あり
X