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こちらはIcecat LIVEのデモページです。Icecat LIVEを使えば、このような製品情報ページを御社Webにシームレスに挿入してお使い頂けます。Icecat LIVEと製品のデータシートは、リアルタイムで呼応しています。 Icecat LIVE JavaScriptを統合する方法

Netgear ProSupport OnCall 24x7

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ブランド:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
Netgear
製品名:
製品名とはブランド固有の製品の名称であり、モデル名と称することもあります。ブランドによっては製品の一群を指すこともあり、必ずしも1商品につき1つと確定しているわけではありません。Icecat製品データシート上における製品名は、製品タイトルの名称にも使われています。
ProSupport OnCall 24x7
製品コード :
チャネルパートナー様に対する、自由でユニークなサービス
PMB0334UK
カテゴリー
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
保証期間延長
データシートの品質: Icecatによるデータシート確認及び標準化
製品データシートの品質にはいくつかのレベルがあります。
ロジスティックデータのみインポート: メーカーから頂いた基本情報のみ記載しています。Icecatによるデータシートはまだ作成されておりません。
作成者 Netgear: データシートは、メーカーの公式製品サイトからインポートされましたが、Icecatによるデータの標準化は完了していません。
Icecatによるデータシート確認及び標準化: このデータシートはIcecatによって作成/標準化されています。
データシート作成日: 30 nov -1
この日付は、チャネルパートナー様の価格リストに含まれている製品情報をIcecatが最初に認識した日付です。
閲覧回数: 23142
この統計は、次の情報に基づいています。 73393 eコマースサイト(Webショップ、販売代理店、価格比較サイト、ASP等システムプロバイダー)で使うためにIcecatデータシートをダウンロードしたい 無料でお使い頂けるOpen Icecatには、スポンサー企業様の製品情報のみ含まれます。 71562 無料のOpen Icecatユーザー.
データシート更新日: 30 mrt 2017 05:17:16
このIcecat製品データシートを最後に変更した日付
製品名(詳細版) Netgear ProSupport OnCall 24x7 :
情報(簡略版)はNetgear ProSupport OnCall 24x7となります。

ProSupport OnCall 24x7
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Netgear ProSupport OnCall 24x7:
こちらの記載内容 %%タイトル%% は、メーカーが提供する公式のものになります。
Remote NETGEAR Service Support Package
NETGEAR’s OnCall 24x7 networking support package is designed for customers who wish to maintain their own network products with remote assistance from NETGEAR technical experts. NETGEAR recommends the OnCall 24x7 offering as the minimum networking support level for customers seeking hardware and software coverage but do not require onsite maintenance support.

Compatible with Netgear GSM7352S only!

OnCall 24x7 Features & Benefits:
- 24x7 Technical Support, allowing you access to our Global Support Centres (GSC) 24 hours a day, 7 days a week and 365 days a year.
- 24x7 Remote Diagnostics performed by our technical experts who access real-time configuration parameters, hardware and software revision levels, plus port statistics for prompt resolution of technical issues.
- Express hardware replacement for arrival within next business day (NBD). This service ensures that you will receive the replacement hardware promptly in the unlikely event the product under coverage is down due to a hardware issue.
- Escalation management with Plan of Action (POA).
- Online services entitling you to privileged information and services such as personalized support cases, online problem escalation, known problem reports, release notes, troubleshooting guides, and software maintenance releases.
- Software Maintenance Releases Notification; a service that automatically sends you an email notification upon the availability of maintenance and patch releases, as well as enhancements.
サマリー(簡略版) Netgear ProSupport OnCall 24x7:
これは自動で生成されたNetgear ProSupport OnCall 24x7 に関する製品データシートのサマリー(簡略版)です。製品タイトル及び最初の6つの主要な仕様を表しています。
Netgear ProSupport OnCall 24x7
製品概要(詳細) Netgear ProSupport OnCall 24x7 :

Netgear ProSupport OnCall 24x7

こちらはNetgear ProSupport OnCall 24x7 に関して自動で生成されたサマリー(詳細版)になります。最初に出てくる仕様群5つの中から3つの情報を抽出して生成しています。

Icecatデータシートサービスのご注文ありがとうございます。

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Nederland 1 distributor(s)