確認したい国/地域
表示したい言語
こちらはIcecat LIVEのデモページです。Icecat LIVEを使えば、このような製品情報ページを御社Webにシームレスに挿入してお使い頂けます。Icecat LIVEと製品のデータシートは、リアルタイムで呼応しています。 Icecat LIVE JavaScriptを統合する方法

Lexmark 4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Products

X
so 比較に追加する
ブランド:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
Lexmark
製品名:
製品名とはブランド固有の製品の名称であり、モデル名と称することもあります。ブランドによっては製品の一群を指すこともあり、必ずしも1商品につき1つと確定しているわけではありません。Icecat製品データシート上における製品名は、製品タイトルの名称にも使われています。
4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Lexmark Products
製品コード :
チャネルパートナー様に対する、自由でユニークなサービス
4XWPE09
カテゴリー
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
保証期間延長
データシートの品質: Icecatによるデータシート確認及び標準化
製品データシートの品質にはいくつかのレベルがあります。
ロジスティックデータのみインポート: メーカーから頂いた基本情報のみ記載しています。Icecatによるデータシートはまだ作成されておりません。
作成者 Lexmark: データシートは、メーカーの公式製品サイトからインポートされましたが、Icecatによるデータの標準化は完了していません。
Icecatによるデータシート確認及び標準化: このデータシートはIcecatによって作成/標準化されています。
データシート作成日: 04 nov 2005
この日付は、チャネルパートナー様の価格リストに含まれている製品情報をIcecatが最初に認識した日付です。
閲覧回数: 9616
この統計は、次の情報に基づいています。 71958 eコマースサイト(Webショップ、販売代理店、価格比較サイト、ASP等システムプロバイダー)で使うためにIcecatデータシートをダウンロードしたい 04-11-05 無料でお使い頂けるOpen Icecatには、スポンサー企業様の製品情報のみ含まれます。 70289 無料のOpen Icecatユーザー.
データシート更新日: 29 mrt 2017 11:18:59
このIcecat製品データシートを最後に変更した日付
製品名(詳細版) Lexmark 4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Products :
情報(簡略版)はLexmark 4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Productsとなります。

4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Lexmark Products
更に表示する>>>

Lexmark 4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Products:
こちらの記載内容 %%タイトル%% は、メーカーが提供する公式のものになります。
All our products are delivered with a one-year Guarantee service included. This guarantee covers Parts & Labour as common services. For most of our products the Guarantee includes an on site Service during the Guarantee period.

During this time, you will have a free access to our Helpdesk Service that will provide you with a high level technical assistance by phone. Our Helpdesk agents will do their best to answer to your question related to the usage of our printers and/ or to fix the technical issue you may be facing.

Beyond the one-year base-guarantee, Lexmark offers you added peace of mind through a choice of Standard Extended guaranties- up to four years.

This is the most cost effective way of covering your investment through a secured after sales Service.

How does Lexmark deliver the service:

Return to Base
Return to base offers you remote product support by both Telephone and Internet, as well as a dependable return process in case of product defect. In the event of the need of a repair action, the helpdesk will instruct you to return the defected product at a Lexmark-designated location in your area. You will receive it back usually within seven business days in serviced areas. This service covers offsite repair or equipment replacement, all parts and labour, and the return shipment straight to your door.

Exchange
A valuably priced offering, Exchange ensures you a fast and effective door-to-door repair process. The way it works is simple: We pick up your defective hardware unit (after you remove the cartridge and any options), repair or replace it offsite, and bring you an operational unit to you simultaneously. All parts and labour are included. You also benefit from remote support by both telephone and Internet.

On Site Exchange
On Site Exchange is a convenient and comprehensive exchange service that makes your life easier. While you focus on your business, Lexmark takes care of everything, including pickup of the defective product (after having removed the cartridge and any options), offsite repair or replacement, and complete reinstallation. You also benefit from telephone and Web-based support. Response time is usually next business day in serviced aread and can be adapted to your specific requests, and may vary depending on the type of product.

On Site Repair
With On Site Repair, a Lexmark-authorised specialist comes to your home or office to analyze and repair your defective device directly onsite. The specialist will also make sure your product meets Lexmark’s most stringent standards for quality and performance. This offering includes telephone and Web-based support, all parts and labour, complete onsite repair and testing. Response times is usually next business day in serviced areas and can be adapted to your specific requests, and may vary depending on the type of product.

Replacement
Replacement ensures you a fast and effective door-to-door repair process. The way it works is simple: We bring you an equivalent to new product without any cartridge or any options, and will come back later to collect your defective product. Response time is usually within one to five business days in serviced areas. All parts and labour are included. You also benefit from remote support by both telephone and Internet.
サマリー(簡略版) Lexmark 4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Products:
これは自動で生成されたLexmark 4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Products に関する製品データシートのサマリー(簡略版)です。製品タイトル及び最初の6つの主要な仕様を表しています。
Lexmark 4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Lexmark Products, 4 年
製品概要(詳細) Lexmark 4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Products :

Lexmark 4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Lexmark Products. 年数: 4 年

こちらはLexmark 4-Year On-site Warranty Extension for Class 9 Products に関して自動で生成されたサマリー(詳細版)になります。最初に出てくる仕様群5つの中から3つの情報を抽出して生成しています。

Icecatデータシートサービスのご注文ありがとうございます。

ご注文頂いたデータシートは数営業日以内に詳細追加/修正が完了致します。

機能
年数
4 年
機能
Including
On-site Warranty Extension
X