確認したい国/地域
表示したい言語
こちらはIcecat LIVEのデモページです。Icecat LIVEを使えば、このような製品情報ページを御社Webにシームレスに挿入してお使い頂けます。Icecat LIVEと製品のデータシートは、リアルタイムで呼応しています。 Icecat LIVE JavaScriptを統合する方法

HP Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms

X
so 比較に追加する
ブランド:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
HP
製品名:
製品名とはブランド固有の製品の名称であり、モデル名と称することもあります。ブランドによっては製品の一群を指すこともあり、必ずしも1商品につき1つと確定しているわけではありません。Icecat製品データシート上における製品名は、製品タイトルの名称にも使われています。
Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms
製品コード :
チャネルパートナー様に対する、自由でユニークなサービス
UE831E
カテゴリー
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
保証期間延長
データシートの品質: Icecatによるデータシート確認及び標準化
製品データシートの品質にはいくつかのレベルがあります。
ロジスティックデータのみインポート: メーカーから頂いた基本情報のみ記載しています。Icecatによるデータシートはまだ作成されておりません。
作成者 HP: データシートは、メーカーの公式製品サイトからインポートされましたが、Icecatによるデータの標準化は完了していません。
Icecatによるデータシート確認及び標準化: このデータシートはIcecatによって作成/標準化されています。
データシート作成日: 15 nov 2006
この日付は、チャネルパートナー様の価格リストに含まれている製品情報をIcecatが最初に認識した日付です。
閲覧回数: 18848
この統計は、次の情報に基づいています。 72055 eコマースサイト(Webショップ、販売代理店、価格比較サイト、ASP等システムプロバイダー)で使うためにIcecatデータシートをダウンロードしたい 15-11-06 無料でお使い頂けるOpen Icecatには、スポンサー企業様の製品情報のみ含まれます。 70386 無料のOpen Icecatユーザー.
データシート更新日: 30 mrt 2017 07:29:17
このIcecat製品データシートを最後に変更した日付
製品名(詳細版) HP Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms :
情報(簡略版)はHP Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevmsとなります。

Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms
更に表示する>>>

HP Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms:
こちらの記載内容 %%タイトル%% は、メーカーが提供する公式のものになります。
All day, every day problem resolution - plus cost-saving software updates

HP 24x7 Software Technical Support provides comprehensive round-the-clock services and cost-saving updates to help you enhance the performance and availability of software from HP and other leading vendors.

This convenient HP Care Pack service gives your IT team direct access to HP IT Response Centers. Experienced Response Center engineers provide trustworthy advice on issues such as software features and use, problem diagnosis and resolution, and software defect identification. Any member of your IT staff can electronically access essential product and support information.

In addition, 24x7 Software Technical Support brings you software updates at substantial subscription savings. This includes new versions of HP and selected third-party software products, patches, and documentation, as well as licensing to use and copy these versions.

Choose 24x7 Software Technical Support when you need to:

- Improve the productivity of system managers and operators
- Improve system performance and reduce downtime due to software defects
- Expedite problem resolution through expert-level technical resources available whenever you need them
- Enjoy consistent service coverage across geographically dispersed sites
- Update HP and selected third-party software at a predictable cost
- Take advantage of subscription savings on software updates
- Keep your license compliancy up-to-date

Service highlights

- 24x7x365 access to technical resources - Connect with HP Response Center engineers via telephone, electronic communication, or FAX for assistance in resolving software implementation or operations problems. Service is available around the clock every day, including all holidays.
- Problem analysis and resolution - HP Services provides corrective support to resolve identifiable and reproducible software product problems, and to help you identify problems that are difficult to reproduce. You can also receive assistance in trouble-shooting problems and setting configuration parameters.
- Software features and operational support - HP provides information on the latest product features and known problems and solutions, plus operational advice and assistance.
- Escalation management - Established escalation procedures enlist specialized expertise from HP and selected third-parties.
- Installation advisory - Advisory support is available for help with installation and updating of standalone applications or products installed in a network environment.
- Software updates and licensing - Complete HP and selected third-party software product and documentation updates are available to your system manager. You receive a license to use and copy software product updates for all systems covered by the original software license.
- Electronic software information - Access HP's electronic support facility for software patches, a symptom-solution database, product descriptions, specifications, technical literature, and more.
サマリー(簡略版) HP Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms:
これは自動で生成されたHP Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms に関する製品データシートのサマリー(簡略版)です。製品タイトル及び最初の6つの主要な仕様を表しています。
HP Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms, 3 歳/年間, 7x24
製品概要(詳細) HP Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms :

HP Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms. 年数: 3 歳/年間, サービス時間 (日x 時): 7x24

こちらはHP Software Technical Support, Unlimited, 24x7, 3 year for VMware ESX Starter 2 CPU Lic + Pevms に関して自動で生成されたサマリー(詳細版)になります。最初に出てくる仕様群5つの中から3つの情報を抽出して生成しています。

Icecatデータシートサービスのご注文ありがとうございます。

ご注文頂いたデータシートは数営業日以内に詳細追加/修正が完了致します。

機能
年数
3 歳/年間
機能
サービス時間 (日x 時)
7x24
ブランド イメージ 製品コード 製品 在庫 価格の入手先はこちら
Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise VMware ESX Enterprise 2P License SW
(イメージを表示する)
430341-B21 VMware ESX Enterprise 2P License SW  — 
X