確認したい国/地域
表示したい言語
こちらはIcecat LIVEのデモページです。Icecat LIVEを使えば、このような製品情報ページを御社Webにシームレスに挿入してお使い頂けます。Icecat LIVEと製品のデータシートは、リアルタイムで呼応しています。 Icecat LIVE JavaScriptを統合する方法

HP Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage

X
比較に追加する
ブランド:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
HP
製品名:
製品名とはブランド固有の製品の名称であり、モデル名と称することもあります。ブランドによっては製品の一群を指すこともあり、必ずしも1商品につき1つと確定しているわけではありません。Icecat製品データシート上における製品名は、製品タイトルの名称にも使われています。
Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage
製品コード :
チャネルパートナー様に対する、自由でユニークなサービス
U6347E
カテゴリー
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
保証期間延長
データシートの品質: Icecatによるデータシート確認及び標準化
製品データシートの品質にはいくつかのレベルがあります。
ロジスティックデータのみインポート: メーカーから頂いた基本情報のみ記載しています。Icecatによるデータシートはまだ作成されておりません。
作成者 HP: データシートは、メーカーの公式製品サイトからインポートされましたが、Icecatによるデータの標準化は完了していません。
Icecatによるデータシート確認及び標準化: このデータシートはIcecatによって作成/標準化されています。
データシート作成日: 22 sep 2006
この日付は、チャネルパートナー様の価格リストに含まれている製品情報をIcecatが最初に認識した日付です。
閲覧回数: 8954
この統計は、次の情報に基づいています。 73900 eコマースサイト(Webショップ、販売代理店、価格比較サイト、ASP等システムプロバイダー)で使うためにIcecatデータシートをダウンロードしたい 22-09-06 無料でお使い頂けるOpen Icecatには、スポンサー企業様の製品情報のみ含まれます。 72184 無料のOpen Icecatユーザー.
データシート更新日: 30 mrt 2017 05:34:18
このIcecat製品データシートを最後に変更した日付
製品名(詳細版) HP Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage :
情報(簡略版)はHP Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storageとなります。

Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage
更に表示する>>>

HP Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage:
こちらの記載内容 %%タイトル%% は、メーカーが提供する公式のものになります。
Single-source hardware and software services - plus cost-saving software updates and more

HP Support Plus helps you increase the performance and availability of your IT infrastructure with comprehensive, consistent hardware and software services. Working with your IT team, HP Services engineers deliver onsite hardware support and over-the-phone software support 13 hours per day, 5 days per week. Service coverage encompasses HP products and selected multivendor hardware and software.

In addition, this convenient HP Care Pack packaged service makes software updates available to you at substantial savings.

Choose Support Plus when you need to:

- Improve uptime with responsive hardware and software services
- Cost-effectively obtain expert multivendor support
- Enjoy consistent service coverage across geographically dispersed sites
- Update HP and selected third-party software at a predictable cost
- Take advantage of subscription savings on software updates

Service highlights

- Telephone software support - An HP IT Response Center engineer provides problem-analysis and problem-resolution support within 2 hours after your call is logged. The Center also offers help with trouble-shooting problems and setting configuration parameters, as well as usage assistance for applications, operating systems, and utilities.

- 4-hour response onsite hardware support - For issues that cannot be resolved remotely, HP Services delivers onsite technical support to return your covered hardware products to operational condition, repairing or replacing components or entire units as necessary. An HP authorized representative arrives at your site within 4 hours after your call is logged. Your coverage includes all required parts and materials.

- Extended business hours coverage - Onsite and remote services are available 8:00 am - 9:00 pm, Monday through Friday, excluding holidays. Calls received outside this service window will be logged on the next standard business day.

- Escalation management - Established escalation procedures enlist specialized expertise from HP and selected third-party hardware and software vendors.

- Software updates and licensing - Complete HP and selected third-party software product and documentation updates are available to your system manager. You receive a license to use and copy the updates to all systems covered by your original software license. Subscription-based service gives you substantial savings vs. the cost of individual updates.

- Electronic support - Access HP's electronic support facility for software patches, a symptom-solution database, product descriptions, specifications, technical literature, and more.
サマリー(簡略版) HP Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage:
これは自動で生成されたHP Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage に関する製品データシートのサマリー(簡略版)です。製品タイトル及び最初の6つの主要な仕様を表しています。
HP Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage, 1 年
製品概要(詳細) HP Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage :

HP Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage. 年数: 1 年

こちらはHP Support Plus 3 year for NAS B2000 v2 Server without Storage に関して自動で生成されたサマリー(詳細版)になります。最初に出てくる仕様群5つの中から3つの情報を抽出して生成しています。

Icecatデータシートサービスのご注文ありがとうございます。

ご注文頂いたデータシートは数営業日以内に詳細追加/修正が完了致します。

機能
ライセンス数量
1
機能
年数
1 年
X