The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
製品コード :
GV-N52128DS-RH show
カテゴリー :
The graphics card, also known as the video card, is the complete graphical subsystem of the PC. It is responsible for the quality and speed of video processing. For users that wish to play games or work with multimedia applications, it is especially important to have a video board with a high performance graphics processor and enough memory.
データシートの品質: Icecatによるデータシート確認及び標準化
ロジスティックデータのみインポート: メーカーから頂いた基本情報のみ記載しています。Icecatによるデータシートはまだ作成されておりません。
作成者 Gigabyte: データシートは、メーカーの公式製品サイトからインポートされましたが、Icecatによるデータの標準化は完了していません。
Icecatによるデータシート確認及び標準化: このデータシートはIcecatによって作成/標準化されています。
データシート作成日: 17 Aug 2006
データシート更新日: 11 Aug 2016 14:30:59
閲覧回数: 11512
この統計は、次の情報に基づいています。 61915 eコマースサイト(Webショップ、販売代理店、価格比較サイト、ASP等システムプロバイダー)で使うためにIcecatデータシートをダウンロードしたい 17-08-06 無料でお使い頂けるOpen Icecatには、スポンサー企業様の製品情報のみ含まれます。 60276 無料のOpen Icecatユーザー.
サマリー(簡略版) Gigabyte GV-N52128DS-RH GeForce FX 5200 graphics card:
これは自動で生成されたGigabyte GV-N52128DS-RH GeForce FX 5200 graphics card に関する製品データシートのサマリー(簡略版)です。製品タイトル及び最初の6つの主要な仕様を表しています。
Gigabyte GV-N52128DS-RH, GeForce FX 5200, GDDR, AGP 8x, 2048 x 1536 ピクセル
製品概要(詳細) Gigabyte GV-N52128DS-RH GeForce FX 5200 graphics card:
こちらはGigabyte GV-N52128DS-RH GeForce FX 5200 graphics card に関して自動で生成されたサマリー(詳細版)になります。最初に出てくる仕様群5つの中から3つの情報を抽出して生成しています。
Gigabyte GV-N52128DS-RH. グラフィックプロセッサー: GeForce FX 5200, 最大解像度: 2048 x 1536 ピクセル. グラフィックアダプター メモリータイプ: GDDR, メモリーバス: 64 ビット. インターフェース: AGP 8x. DirectX バージョン: 9.0, OpenGL バージョン: 1.5
こちらはIcecat LIVEのデモページです。Icecat LIVEを使えば、このような製品情報ページを御社Webにシームレスに挿入してお使い頂けます。Icecat LIVEと製品のデータシートは、リアルタイムで呼応しています。 Icecat LIVE JavaScriptを統合する方法
Also known as a graphics processing unit (GPU), this is a specialized electronic circuit designed to rapidly manipulate and alter memory to accelerate the creation of images in a frame buffer intended for output to a display. GPUs are used in embedded systems, mobile phones, personal computers, workstations, and game consoles. Modern GPUs are very efficient at manipulating computer graphics.
GeForce FX 5200
The maximum number of pixels that can be displayed in the image. It is usually quoted as width × height,: for example, "1024 × 768" means the width is 1024 pixels and the height is 768 pixels.
2048 x 1536 ピクセル
グラフィックアダプター メモリータイプ*
The type of memory used by the video card. Often a combination of dedicated memory (Video RAM or VRAM) and dynamic system memory is used. UMA stands for Unified Memory Architecture, and is a computer memory architecture that allows the graphics processing unit to share system memory. Other abreviations: RAM = Random Access Memory, SDRAM = synchronous dynamic RAM, DDR = double-data-rate.
Hardware and software that connects the main memory to the memory controller in computer systems. Originally, general-purpose buses like VMEbus and the S-100 bus were used, but to reduce latency, modern memory buses are designed to connect directly to DRAM chips, and thus are designed by chip standards bodies such as JEDEC.
64 ビット
An interface is the point of interaction with software, or computer hardware, or with peripheral devices such as a computer monitor or a keyboard. Some computer interfaces such as a touchscreen can send and receive data, while others such as a mouse or microphone can only send data. A standard interface, such as SCSI, decouples the design and introduction of computing hardware, such as I/O devices, from the design and introduction of other components of a computing system, thereby allowing users and manufacturers great flexibility in the implementation of computing systems.
AGP 8x
I/O ポート
An interface on a device to which you can connect another device.
1 x DVI-I
1 x VGA (15-pin D-Sub)
1 x TV-out
DirectX バージョン *
DirectX is a collection of APIs (application programming interfaces) for easily handling tasks related to game programming on the Microsoft Windows operating system.
OpenGL バージョン *
OpenGL (Open Graphics Library) is a specification defining a cross-language cross-platform API for writing applications that produce 3D computer graphics (and 2D computer graphics as well). The interface consists of over 250 different function calls which can be used to draw complex three-dimensional scenes from simple primitives.
Product can be used with Apple Mac software and/or hardware.