確認したい国/地域
表示したい言語
こちらはIcecat LIVEのデモページです。Icecat LIVEを使えば、このような製品情報ページを御社Webにシームレスに挿入してお使い頂けます。Icecat LIVEと製品のデータシートは、リアルタイムで呼応しています。 Icecat LIVE JavaScriptを統合する方法

DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week

X
比較に追加する
ブランド:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
DELL
製品系列:
製品の系列とは、複数のカテゴリーに渡って幅広い製品群を包括する、ブランドのトレードマークのことを指します。Icecatデータシートでは製品タイトルに製品の系列名を含めることができます。
SonicWALL
製品名:
製品名とはブランド固有の製品の名称であり、モデル名と称することもあります。ブランドによっては製品の一群を指すこともあり、必ずしも1商品につき1つと確定しているわけではありません。Icecat製品データシート上における製品名は、製品タイトルの名称にも使われています。
GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week
製品コード :
チャネルパートナー様に対する、自由でユニークなサービス
01-SSC-6539
カテゴリー
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
保証期間延長
データシートの品質: Icecatによるデータシート確認及び標準化
製品データシートの品質にはいくつかのレベルがあります。
ロジスティックデータのみインポート: メーカーから頂いた基本情報のみ記載しています。Icecatによるデータシートはまだ作成されておりません。
作成者 DELL: データシートは、メーカーの公式製品サイトからインポートされましたが、Icecatによるデータの標準化は完了していません。
Icecatによるデータシート確認及び標準化: このデータシートはIcecatによって作成/標準化されています。
データシート作成日: 21 feb 2007
この日付は、チャネルパートナー様の価格リストに含まれている製品情報をIcecatが最初に認識した日付です。
閲覧回数: 13217
この統計は、次の情報に基づいています。 69327 eコマースサイト(Webショップ、販売代理店、価格比較サイト、ASP等システムプロバイダー)で使うためにIcecatデータシートをダウンロードしたい 21-02-07 無料でお使い頂けるOpen Icecatには、スポンサー企業様の製品情報のみ含まれます。 67575 無料のOpen Icecatユーザー.
データシート更新日: 08 feb 2017 18:13:02
このIcecat製品データシートを最後に変更した日付
更に表示する>>>
サマリー(簡略版) DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week:
これは自動で生成されたDELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week に関する製品データシートのサマリー(簡略版)です。製品タイトル及び最初の6つの主要な仕様を表しています。
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week, 7x24
製品概要(詳細) DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week :

DELL GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week, SonicWALL. サービス時間 (日x 時): 7x24

こちらはDELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week に関して自動で生成されたサマリー(詳細版)になります。最初に出てくる仕様群5つの中から3つの情報を抽出して生成しています。

Thanks for ordering a data-sheet fix by Icecat.

Your data-sheet will be described/fixed in couple of days.

機能
年数
Period of time over which the product may be used.
2 歳/年間
ライセンス数量
The number of software licenses, which are contracts which allow a business or individual to use a piece of software.
100
機能
サービス時間 (日x 時)
7x24
Including
Phone consulting
ブランド イメージ 製品コード 製品 在庫 価格の入手先はこちら
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week
(イメージを表示する)
01-SSC-6536 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week
(イメージを表示する)
01-SSC-6544 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week
(イメージを表示する)
01-SSC-6535 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week
(イメージを表示する)
01-SSC-6540 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week
(イメージを表示する)
01-SSC-6547 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week
(イメージを表示する)
01-SSC-6548 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5 DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5
(イメージを表示する)
01-SSC-6541 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5 DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5
(イメージを表示する)
01-SSC-6546 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5 DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5
(イメージを表示する)
01-SSC-6538 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5 DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5
(イメージを表示する)
01-SSC-6537 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5  — 
国/地域 販売代理店
Nederland 1 distributor(s)
France 1 distributor(s)
Österreich 1 distributor(s)
Switzerland 1 distributor(s)
España 1 distributor(s)
United Kingdom 1 distributor(s)
Polska 1 distributor(s)
Italia 1 distributor(s)
Deutschland 1 distributor(s)