確認したい国/地域
表示したい言語
こちらはIcecat LIVEのデモページです。Icecat LIVEを使えば、このような製品情報ページを御社Webにシームレスに挿入してお使い頂けます。Icecat LIVEと製品のデータシートは、リアルタイムで呼応しています。 Icecat LIVE JavaScriptを統合する方法

CLUB3D 7600GS GDDR2

X
so 比較に追加する
ブランド:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
CLUB3D
製品名:
製品名とはブランド固有の製品の名称であり、モデル名と称することもあります。ブランドによっては製品の一群を指すこともあり、必ずしも1商品につき1つと確定しているわけではありません。Icecat製品データシート上における製品名は、製品タイトルの名称にも使われています。
7600GS
製品コード :
チャネルパートナー様に対する、自由でユニークなサービス
CGNX-GS766R
カテゴリー
The graphics card, also known as the video card, is the complete graphical subsystem of the PC. It is responsible for the quality and speed of video processing. For users that wish to play games or work with multimedia applications, it is especially important to have a video board with a high performance graphics processor and enough memory.
グラフィックカード
データシートの品質: Icecatによるデータシート確認及び標準化
製品データシートの品質にはいくつかのレベルがあります。
ロジスティックデータのみインポート: メーカーから頂いた基本情報のみ記載しています。Icecatによるデータシートはまだ作成されておりません。
作成者 CLUB3D: データシートは、メーカーの公式製品サイトからインポートされましたが、Icecatによるデータの標準化は完了していません。
Icecatによるデータシート確認及び標準化: このデータシートはIcecatによって作成/標準化されています。
データシート作成日: 30 nov -1
この日付は、チャネルパートナー様の価格リストに含まれている製品情報をIcecatが最初に認識した日付です。
閲覧回数: 23171
この統計は、次の情報に基づいています。 73459 eコマースサイト(Webショップ、販売代理店、価格比較サイト、ASP等システムプロバイダー)で使うためにIcecatデータシートをダウンロードしたい 無料でお使い頂けるOpen Icecatには、スポンサー企業様の製品情報のみ含まれます。 71767 無料のOpen Icecatユーザー.
データシート更新日: 30 mrt 2017 04:40:28
このIcecat製品データシートを最後に変更した日付
製品名(詳細版) CLUB3D 7600GS GDDR2 :
情報(簡略版)はCLUB3D 7600GS GDDR2となります。

7600GS 256MB DDR2, DIrectX9, DVI, TV-out, PCI-E
更に表示する>>>

CLUB3D 7600GS GDDR2:
こちらの記載内容 %%タイトル%% は、メーカーが提供する公式のものになります。
NVIDIA® CineFX™ 4.0 Shading Architecture
- Vertex Shaders
- Support for Microsoft DirectX 9.0 Vertex Shader 3.0
- Displacement mapping
- Geometry instancing
- Infinite length vertex programs
- Pixel Shaders
- Support for DirectX 9.0 Pixel Shader 3.0
- Full pixel branching support
- Support for Multiple Render Targets (MRTs)
- Infinite length pixel programs
- Next-Generation Texture Engine
- Accelerated texture access
- Up to 16 textures per rendering pass
- Support for 16-bit floating point format and 32-bit floating point format
- Support for non-power of two textures
- Support for sRGB texture format for gamma textures
- DirectX and S3TC texture compression
- Full 128-bit studio-quality floating point precision through the entire rendering pipeline with native hardware support for 32bpp, 64bpp, and 128bpp rendering modes

64-Bit Texture Filtering and Blending
- Full floating point support throughout entire pipeline
- Floating point filtering improves the quality of images in motion
- Floating point texturing drives new levels of clarity and image detail
- Floating point frame buffer blending gives detail to special effects like motion blur and explosions

NVIDIA® Intellisample™ 4.0 Technology
- Advanced 16x anisotropic filtering (with up to 128 Taps)
- Blistering-fast antialiasing and compression performance
- Transparent multisampling and transparent supersampling modes boost antialiasing quality to new levels
- Gamma-adjusted rotated-grid antialiasing removes jagged edges for incredible image quality
- Support for normal map compression
- Support for advanced lossless compression algorithms for color, texture, and z-data at even higher resolutions and frame rates
- Fast z-clear

NVIDIA® UltraShadow™ II Technology
- Designed to enhance the performance of shadow-intensive games

NVIDIA® SLI™ Technology
- Patented hardware and software technology allows two GPUs to run in parallel to scale performance
- Scales performance on over 60 top PC games and applications

NVIDIA® PureVideo™ Technology
- Adaptable programmable video processor
- High-definition MPEG-2 and WMV9 hardware acceleration
- Spatial-temporal de-interlacing
- Inverse 2:2 and 3:2 pull-down (Inverse Telecine)
- 4-tap horizontal, 5-tap vertical scaling
- Overlay color temperature correction
- Microsoft® Video Mixing Renderer (VMR) supports multiple video windows with full video quality and features in each window
- Integrated HDTV output Composited Desktop Hardware Engine
- Video post-processing
- Real time desktop compositing
- Accelerated antialiased text rendering
- Pixel shader driven special effects and animation technology capability

Advanced Display Functionality
- Dual integrated 400MHz RAMDACs for display resolutions up to and including 2048x1536 at 85Hz
- Dual DVO ports for interfacing to external TMDS transmitters and external TV encoders
- Full NVIDIA® nView® multi-display technology capability

Advanced Engineering
- Designed for PCI Express x16
- Designed for high-speed GDDR3 memory

NVIDIA® Digital Vibrance Control™ (DVC) 3.0 Technology
- DVC color controls
- DVC image sharpening controls

API Support
- Complete DirectX support, including the
latest version of Microsoft DirectX 9.0 Shader Model 3.0
- Full OpenGL support, including OpenGL 2.0
サマリー(簡略版) CLUB3D 7600GS GDDR2:
これは自動で生成されたCLUB3D 7600GS GDDR2 に関する製品データシートのサマリー(簡略版)です。製品タイトル及び最初の6つの主要な仕様を表しています。
CLUB3D 7600GS, 2560 x 1600 ピクセル, 400 MHz, 400 MHz, GDDR2, 128 ビット, 800 MHz
製品概要(詳細) CLUB3D 7600GS GDDR2 :

CLUB3D 7600GS. 最大解像度: 2560 x 1600 ピクセル, プロセッサー ベース動作周波数: 400 MHz, グラフィックアダプター RAMDAC: 400 MHz. グラフィックアダプター メモリータイプ: GDDR2, メモリーバス: 128 ビット, メモリークロック速度: 800 MHz. DirectX バージョン: 9.0c. 最小プロセッサー: Pentium/ Athlon, 最小RAM: 128 メガバイト

こちらはCLUB3D 7600GS GDDR2 に関して自動で生成されたサマリー(詳細版)になります。最初に出てくる仕様群5つの中から3つの情報を抽出して生成しています。

Icecatデータシートサービスのご注文ありがとうございます。

ご注文頂いたデータシートは数営業日以内に詳細追加/修正が完了致します。

プロセッサー
最大解像度 *
2560 x 1600 ピクセル
プロセッサー ベース動作周波数 *
400 MHz
グラフィックアダプター RAMDAC
400 MHz
メモリー
グラフィックアダプター メモリータイプ *
GDDR2
メモリーバス *
128 ビット
メモリークロック速度
800 MHz
ポート/インターフェース
デュアル VGA
Yes
ポート/インターフェース
I/O ポート
VGA DVI S-Video
パフォーマンス
DirectX バージョン *
9.0c
シェイダーモデル バージョン *
3.0
OpenGL バージョン *
2.0
システム要件
最小プロセッサー
Pentium/ Athlon
最小RAM
128 MB
その他機能
Macとの互換性
No
X