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こちらはIcecat LIVEのデモページです。Icecat LIVEを使えば、このような製品情報ページを御社Webにシームレスに挿入してお使い頂けます。Icecat LIVEと製品のデータシートは、リアルタイムで呼応しています。 Icecat LIVE JavaScriptを統合する方法

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years

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ブランド:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
Allied Telesis
製品名:
製品名とはブランド固有の製品の名称であり、モデル名と称することもあります。ブランドによっては製品の一群を指すこともあり、必ずしも1商品につき1つと確定しているわけではありません。Icecat製品データシート上における製品名は、製品タイトルの名称にも使われています。
NetCover Basic Plus Service 3 Years
製品コード :
チャネルパートナー様に対する、自由でユニークなサービス
AT-NCBPA-03
カテゴリー
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
保証期間延長
データシートの品質: Icecatによるデータシート確認及び標準化
製品データシートの品質にはいくつかのレベルがあります。
ロジスティックデータのみインポート: メーカーから頂いた基本情報のみ記載しています。Icecatによるデータシートはまだ作成されておりません。
作成者 Allied Telesis: データシートは、メーカーの公式製品サイトからインポートされましたが、Icecatによるデータの標準化は完了していません。
Icecatによるデータシート確認及び標準化: このデータシートはIcecatによって作成/標準化されています。
データシート作成日: 19 feb 2007
この日付は、チャネルパートナー様の価格リストに含まれている製品情報をIcecatが最初に認識した日付です。
閲覧回数: 16055
この統計は、次の情報に基づいています。 73994 eコマースサイト(Webショップ、販売代理店、価格比較サイト、ASP等システムプロバイダー)で使うためにIcecatデータシートをダウンロードしたい 19-02-07 無料でお使い頂けるOpen Icecatには、スポンサー企業様の製品情報のみ含まれます。 72293 無料のOpen Icecatユーザー.
データシート更新日: 08 sep 2017 06:40:21
このIcecat製品データシートを最後に変更した日付
製品名(詳細版) Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years :
情報(簡略版)はAllied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Yearsとなります。

NetCover Basic Plus Service 3 Years
更に表示する>>>

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years:
こちらの記載内容 %%タイトル%% は、メーカーが提供する公式のものになります。
8 x 5 Phone Support
This feature provides a qualified technical service engineer who will troubleshoot problems within your network environment and will identify and isolate product failures. This is a live phone support plan that is supported 8am to 5pm in your local time zone, Monday through Friday, excluding holidays.

Priority Queuing and Escalation
Priority queuing is a service that advances technical support calls to the “front-of-the-line” so to speak. This process reduces on-hold wait time for contracted customers seeking technical support by moving their call to the front of the on-hold Queue. If a tier one support representative cannot address the problem immediately, the incident is set to an escalated priority level, which dramatically decreases call back time from level 2 support.

Online Solutions - Allied Telesis Self Help Service Center
Utilizing advanced Self Learning Technology, and powered by the state of the art Revelation Engine, the Allied Telesis Knowledge Base offers a dynamically growing database designed to facilitate customer inquiries, helping to create an easier way for Allied Telesis customers to troubleshoot their networks. Complete with personalized accounts for customer’s businesses, the Knowledge Base is more than a search engine, but a direct 24 x 7 link to Allied Telesis' information treasury.

Contact our Technical Support Staff around the clock, from anywhere in the world, using the “Ask a Question” feature! Responses will return directly to your e-mail within 24 hours of submittal. Take advantage of the Right Now eService Center with web self-service and email management.

Knowledge Base Benefits
Real-time 24 x 7 x 365 access to our database and eService Center
A dynamic tool, the Knowledge Base uses self-learning technology, constantly expanding to facilitate customer inquiries, problems and solutions
Browse by category, or key-word search for questions and answers in our in-depth database
Receive automatic updates to inquiries and answers via e-mail
Submit on-line questions and comments directly to our technicians

Configuration Assistance
This feature allows for basic hardware and software remote configuration assistance. Configuration Services is a Professional Service offering, which is billed at a separate hourly rate. With your Net.CoverSM contract, basic configuration services are done free of charge.

No Out of Warranty Expenses
Replacing a product once it has reached the end of its warranty may incur a high repair cost. A service agreement covers this cost completely and can save you from unforeseen budgetary constraints.

Same Day Shipment of Replacement Product
In the rare event of a failure, this service will provide customers with same day product shipment from our RMA warehouse locations. This service provides product replacement and workarounds to correct bugs, malfunctions, system errors and other related problems that adversely affect the product’s ability to operate as designed. All returns must be “qualified” by a technical support representative prior to return authorization. To further decrease return time on faulty products, RMA processing is done with a Priority One Severity Level.
サマリー(簡略版) Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years:
これは自動で生成されたAllied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years に関する製品データシートのサマリー(簡略版)です。製品タイトル及び最初の6つの主要な仕様を表しています。
Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years, 3 歳/年間, 5x8, 24 時間
製品概要(詳細) Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years :

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years. 年数: 3 歳/年間, サービス時間 (日x 時): 5x8, レスポンスタイム: 24 時間

こちらはAllied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years に関して自動で生成されたサマリー(詳細版)になります。最初に出てくる仕様群5つの中から3つの情報を抽出して生成しています。

Icecatデータシートサービスのご注文ありがとうございます。

ご注文頂いたデータシートは数営業日以内に詳細追加/修正が完了致します。

機能
ライセンス数量
1
年数
3 歳/年間
機能
サービス時間 (日x 時)
5x8
レスポンスタイム
24 時間
国/地域 販売代理店
Deutschland 1 distributor(s)
Italia 1 distributor(s)
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